سفیر تدبیر

سفیر تدبیر

تقدیم به یکی از هزاران سرباز امام خامنه ای ....

هر چتر بازی که قرار است از هواپیمایی هلی برن کند
هرتفنگداری که قرار است از ناو ها پیاده شود
هرکماندویی که قرار است با نفر بر وارد شود
یادش باشد که قبلا تابوتش را سفارش داده باشد
شامات (سوریه) خط قرمز انقلاب اسلامی است
همان جایی که می تواند معراج ما و گورستان شما باشد
.: سردار سرلشگر قاسم سلیمانی :.

لوگوی وبلاگ
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

هواپیمای ویژه حامل حاج قاسم سلیمانی در بغداد

دوشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۱۱ ق.ظ

سردار قاسم سلیمانی  فرمانده سپاه قدس به همراه تعدادی از کارشناسان نظامی ایرانی و لبنانی نبردها علیه داعش در عراق را شخصا فرماندهی کرد.


این شبکه در گزارشی تحت عنوان «بغداد.. روزی که هواپیمای سلیمانی فرود آمد» اعلام کرد: این سردار ایرانی که کمتر حضور علنی دارد، چند ساعت پس از سقوط موصل به دست تروریست های داعش در ژوئن گذشته، با یک هواپیمای ویژه وارد بغداد شد و تعدادی کارشناس نظامی ایرانی و لبنانی نیز همراه او بودند».


المنار به نقل از منابع آگاه در گزارش خود می افزاید: سردار سلیمانی با مسئولان عراقی نقشه مقابله با خطر داعش را تهیه کردند و بر اساس آن ابتدا باید امنیت بغداد تامین می شد، زیرا بیم آن می رفت تروریست ها که مساحت زیادی از شمال عراق را به اشغال در آورده بودند، به سمت پایتخت پیشروی کنند.


این شبکه به نقل از مبارزان عراقی افزود: سردار سلیمانی بود که دستور آزادی جاده ارتباطی سامراء- بغداد را در ژوئن گذشته صادر کرد و خود شخصا به نیروهایی که عازم آزاسازی این جاده شدند، پیوست.


همچنین وی در مهم ترین نبردها علیه داعش در کنار مبارزان عراقی بود و با بی سیم با آنان ارتباط برقرار می کرد و تحرکات آنان را مدیریت کرده و دستور پیشروی به سمت خطوط دشمن را صادر می کرد.


در این میان تهران اعلام کرد که از آغاز حمله داعش به عراق، علاوه بر ارسال  مقادیری سلاح به عراق، تعدادی مشاور نظامی نیز به منظور کمک به نیروهای عراقی و مبارزان کُرد عازم این کشور شدند.


براساس جزییات کمتر فاش شده از زندگی سردار سلیمانی، وی در سال 1980 و در آغاز جنگ تحمیلی عراق با ایران به ارتش پیوست و سپس برای مبارزه با مواد مخدر عازم مرزهای مشترک ایران با افغانستان شد.

نظرات  (۲)

واقعا علی بود درود بر سردار قاسم سلیمانی 
۱۰ آذر ۹۳ ، ۱۱:۲۹ خرید خانه در آلانیا

خیلی خوب و عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">