سفیر تدبیر

سفیر تدبیر

تقدیم به یکی از هزاران سرباز امام خامنه ای ....

هر چتر بازی که قرار است از هواپیمایی هلی برن کند
هرتفنگداری که قرار است از ناو ها پیاده شود
هرکماندویی که قرار است با نفر بر وارد شود
یادش باشد که قبلا تابوتش را سفارش داده باشد
شامات (سوریه) خط قرمز انقلاب اسلامی است
همان جایی که می تواند معراج ما و گورستان شما باشد
.: سردار سرلشگر قاسم سلیمانی :.

لوگوی وبلاگ
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

۱۲ مطلب در آبان ۱۳۹۳ ثبت شده است

روزنامه آلمانی دی ولت در گزارشی به نقش تاثیرگذار سردار قاسم سلیمانی پرداخته است.



۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۳ ، ۰۶:۲۸
S@FIRE T@DBIR

صادق خرازی سفیر پیشین ایران در لندن و سازمان ملل در مطلبی که در صفحه فیسبوک منتشر کرده نقل قولی از اوباما و جان کری رئیس جمهور و وزیر خارجه آمریکا درباره قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس آورده است .


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۹۳ ، ۲۲:۲۲
S@FIRE T@DBIR

آیت الله سیستانی تاکید کرد که بین حضور در عراق به خاطر تامین منافع نظامی و اقتصادی و حضور به خاطر دفاع از اماکن مقدس تفاوت وجود دارد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۹۳ ، ۲۲:۰۹
S@FIRE T@DBIR

سردار قاسم سلیمانی قرار است از سپاه قدس بیرون برود و به احتمال زیاد فرمانده سپاه پاسدارن شود، جایگزین سلیمانی در سپاه قدس احتمالا سردار حسین همدانی فرمانده سابق سپاه تهران خواهد بود.


۵ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آبان ۹۳ ، ۲۲:۵۰
S@FIRE T@DBIR

قاسم سلیمانی در خط مقدم این جنگ حضور داشته است و هماهنگی های لازم بین نیروهای شیعه و نیروی هوایی آمریکا را شکل داده است.





۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آبان ۹۳ ، ۲۲:۳۸
S@FIRE T@DBIR

تصویر زیر که به تازگی منتشر شده است، سردار فاتح سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی را در کنار یک قبضه ضدهوایی در منطقه ای نزدیک به سامرا نشان می دهد.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آبان ۹۳ ، ۲۲:۲۴
S@FIRE T@DBIR

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آبان ۹۳ ، ۱۵:۳۰
S@FIRE T@DBIR
او این همه نفوذ را به این دلیل به دست آورده که به طور مستقیم با واحدهای حاضر در محل وارد عمل شده. او از اینکه در خاک سوریه و عراق رفت و آمد کند و مطمئن شود که شبه نظامیان آماده رویارویی با تهدیدهای داعش هستند، واهمه‌ای ندارد.
به گزارش رویش نیوز خبرنگار شبکه بی‌بی‌سی با اشاره به نقش پررنگ سرلشکر قاسم سلیمانی در مقاومت عراق مقابل تروریست‌های داعش نوشت: او مرد قدرتمندی است که دیده نمی‌شود ولی احساس می‌شود.
 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ آبان ۹۳ ، ۲۳:۴۷
S@FIRE T@DBIR

سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی پس از آزادسازی آمرلی و جرف الصخر، امروز به زیارت فرمانده خود حضرت اباعبدالله الحسین (ع) شتافت. تصویر زیر سردار سلیمانی را در بین‌الحرمین نشان می‌دهد.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آبان ۹۳ ، ۲۳:۰۹
S@FIRE T@DBIR

یک اندیشکده امریکایی با اشاره به نقش برجسته و مهم فرمانده سپاه قدس ایران در عراق به بررسی راهبرد سردار سرلشگر قاسم سلیمانی نسبت به داعش پرداخت. اشراف، اندیشکده «امریکن انترپرایز» در گزارشی به قلم «ج. مَتِئو» و «اشتون گیلمور» نوشت: داعش همچنان با تصرف شهرها و انتصاب حاکمان بعثی در مسیر خود به پیشروی خود به سمت بغداد ادامه می‌دهد. تهران در واکنش به این اوضاع، و به‌طور خاص [سردار سرلشگر] «قاسم سلیمانی» فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به حالت آماده‌باش درآمده و به ایستادن و نگریستن صرف بسنده نکرده است. 


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ آبان ۹۳ ، ۱۹:۰۲
S@FIRE T@DBIR

«لئون پانتا» وزیر دفاع سابق و رئیس اسبق آژانس مرکزی اطلاعات ایالت متحده آمریکا (CIA) از جمله دولتمردانی است که در مقاطعی حساس نقش اصلی را در دستگاه امنیتی دفاعی این کشور ایفا کرده است.

*بسیار مشتاقم فرصتی برای صحبت با سردار سلیمانی داشته باشم*
وی از سال 2009 و به مدت 2 سال ریاست CIA و از بیست و دوم ژوئن سال 2011 وزیر دفاع ایالات متحده آمریکا بوده است. از جمله سوابق دیگر وی می‌توان به فعالیت در گروه مطالعات عراق در کمیته دو حزبی کنگره آمریکا و همچنین فعالیت در «شورای ملی مشاوران مرکز سیاست امنیت ملی» و همچنین بورس نیویورک اشاره کرد.

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ آبان ۹۳ ، ۱۶:۰۶
S@FIRE T@DBIR

تصاویر در ادامه مطلب . . . 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آبان ۹۳ ، ۲۰:۰۴
S@FIRE T@DBIR