سفیر تدبیر

سفیر تدبیر

تقدیم به یکی از هزاران سرباز امام خامنه ای ....

هر چتر بازی که قرار است از هواپیمایی هلی برن کند
هرتفنگداری که قرار است از ناو ها پیاده شود
هرکماندویی که قرار است با نفر بر وارد شود
یادش باشد که قبلا تابوتش را سفارش داده باشد
شامات (سوریه) خط قرمز انقلاب اسلامی است
همان جایی که می تواند معراج ما و گورستان شما باشد
.: سردار سرلشگر قاسم سلیمانی :.

لوگوی وبلاگ
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

قاسم سلیمانی در ارتباط با ایدئولوژی بیان داشت: در دنیای امروز با برخی ایدئولوژی‌ها نیز مواجه هستیم که آنها ساختگی هستند. ایدئولوژی‌هایی همچون کمونیست، توده و ... همچنین ایدئولوژی‌های ساختگی بودند که در برهه‌ای به وجود آمدند شبهاتی را وارد کرده و با استفاده از قدرت نظامی به دنبال سیطره یافتن آن بودند.

فرمانده سپاه قدس خاطرنشان کرد: شوروی روزی به عنوان قدرت مطرح بود، اما در نهایت فرو پاشید و پیش از فروپاشی آن امام خمینی، پیام الهی خودش را خطاب به گورباچف مطرح کردند و طی آن توصیه‌هایی را به او اعلام کردند.

وی ادامه داد: امام با قلبی که در آن نور خدا تابیده شده بود، در آستانه فروپاشی شوروی این موضوع را به روشنی تشخیص داده و این مهم برگرفته از ایمان و تقوای والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بود.

وی ادامه داد: امام راحل بر پایه تقوا و ایمانی که داشتند، تشخیصی بسیار دقیق در ارتباط با وضعیت شوروی داشتند و گورباچف را به مسیر اسلام دعوت کردند.

سلیمانی با تاکید بر اینکه افرادی که از قدرت ایمان و تقوایی والا برخوردار باشد، افرادی نادر هستند، بیان داشت: امروز رهبرانی که چنین قدرت ایمان و تشخیص دقیقی را داشته باشند، بسیار کم هستند.

وی افزود: کسی که این قدرت را داشته باشد، مستلزم این است که یا علم غیب داشته و یا قدرتی که از تابیدن نور ایمان و تقوا به وجود آمده است، برخوردار می‌شود.

* بازخوانی رویدادی از صدر اسلام در ارتباط با قدرت ایمان

سلیمانی با اشاره به رویدادی از صدر اسلام خاطرنشان کرد: پیامبر مکرم اسلام در جنگ خندق با بینش والای خود حفر خندق را مثمرثمر دانستند.

وی ادامه داد:‌ در حالی که گرسنگی، بر افراد فشار می‌آورد، پیامبر مکرم اسلام سنگ بر شکم خود بسته بودند تا مستأصل نشوند و در جایی که مسلمانان گیر کرده بودند با استفاده از ابزارهای آن زمان برای حفر خندق اقدام می‌کردند که بر اثر برخورد با سنگ جرقه‌ای زده شد که پیامبر پس از مشاهده آن ندای الله‌اکبر سر دادند و این رخداد 3 بار ادامه داد و هر 3 بار پیامبر ندای الله‌اکبر سر دادند و در این هنگام پیامبر فرمودند، در شعاع این نور فتح کسری، روم و شام را دیدم و در حالی که گرسنگی بر مسلمانان فشار می‌آورد، آنها به این فرمایش پیامبر توجه نکردند اما پیامبر در شعاع این نور به واسطه ایمان و تقوای خود قدرت آینده اسلام را متذکر شدند.

* نورانیت ایمان در رهبر معظم انقلاب

سلیمانی با تاکید بر اینکه امروز این نورانیت و تشخیص به وضوح در رهبر معظم انقلاب دیده می‌شود، عنوان کرد: در برهه‌های مختلف هنگامی که رهبر معظم انقلاب بر موضوعی تاکید و یا در مورد موضوعی مخالفت می‌کنند، بعضا برای برخی از افراد سئوال به وجود می‌آید اما بعدها مشخص می‌شود که همان که رهبر معظم انقلاب فرمودند، درست است.

فرمانده سپاه قدس تاکید کرد:‌ این قدرت بالای تشخیص مربوط به تقوا و ایمانی است که در اثر لطف الهی به وجود می‌آید و این قدرت در علم، کتاب و ... وجود ندارد.

* عامل مهم پیروزی ایدئولوژی مبتنی بر وحی الهی و دین است

سلیمانی عامل مهم پیروزی را ایدئولوژی مبتنی بر وحی الهی و دین دانست و گفت: جنگ 33 روزه لبنان، نبرد حقیقی ایدئولوژی و تکنولوژی بود.

فرمانده سپاه قدس تاکید کرد: رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه از قوی‌ترین، کامل‌ترین تکنولوژی‌های امروز جهان برای جنگ با لبنان بهره گرفته بود و در حالی که صهیونیست‌ها در این جنگ در اوج غرور تکنولوژی بودند، اما دیدیم که در برابر ایدئولوژی حزب الله شکست خوردند.

سلیمانی با اشاره به مساحت جغرافیایی کشور لبنان، گفت: مساحت کل کشور لبنان 10 هزار و 500 کیلومتر است که اگر حزب‌الله لبنان یک سوم کشور لبنان باشد، مساحتی حدود 300 کیلومتر است، درحالی که فقط  عملیات‌های بیت‌المقدس ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس در محدوده عملیاتی 500 کیلومتر رخ داد، اما رژیم صهیونیستی در این جنگ که وسعت آن کمتر از یک عملیات ایران در مقابله با جنگ تحمیلی عراق بود، با تمام تکنولوژی خود در برابر یک ایدئولوژی سازمان محدود شکست خورد.

وی با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) در ارتباط با دستگیری ایشان در سال 42 عنوان کرد: امام راحل فرمودند «در سال 42 هنگامی که در قم دستگیرم کردند با ماشینی من را به تهران می‌بردند و در بین راه ماشین از جاده منحرف شد و داخل بیابان رفت و در این فاصله یقین کردم که می‌خواهند مرا بکشند و پس از مدتی ماشین دوباره وارد جاده شد که یقین کردم مرا نمی‌کشند. و بین این دو یقین ذره‌ای در من تغییر ایجاد نشد »، و این حرف بسیار بزرگی است.

سلیمانی ادامه داد: امام در شعاع دین بیان کردند که چنان سیلی به صدام می‌زنیم که هرگز فراموش نکند. چراکه ایشان با خدا معامله کرده بود.

وی افزود:  امام در زمان قطعنامه فرمودند من آنچه آبرو داشتم با خدا معامله کردم و با توجه به اینکه آبروی مومن نزد خداوند متعال بسیار ارزشمند است، جهانیان سرنوشت صدام را مشاهده کردند که با چه ذلتی از بین رفت.

فرمانده سپاه قدس دوران دفاع مقدس را دوران انسان ساز دانست و افزود:  قطعاً نماینده بسیجی مردم در مجلس شورای اسلامی یک تعریف دیگری با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی دارد. امام جمعه، وزیر، فرماندار، سردار و ... بسیجی تعریف دیگری دارد.

وی با اشاره به نقش والای پدر و مادر شهدا در دوران دفاع مقدس بیان داشت: در دوران دفاع مقدس مادرانی بودند که چهار فرزند خود را همراه همسرشان به جبهه‌های جنگ می‌فرستادند. خانواده‌هایی تمام پسران خود را به همراه پدرشان به جبهه‌های جنگ می‌فرستادند که با تمام وجود و داشته‌هایشان از انقلاب اسلامی دفاع کنند.

سلیمانی عنوان کرد: مردم غیور ایران اسلامی با الگوگیری از امام حسین (ع) بهترین‌های خود را در راه اسلام فدا کردند.مادری که حاضر است خوار به چشم خودش برود اما به پای فرزندش فرو نرود، برای اسلام فرزند خود را تقدیم کرد.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۱۳
S@FIRE T@DBIR

نظرات  (۱)

۱۳ دی ۹۲ ، ۱۸:۵۶ حضرت مادر.سـ
سلام
اگه از همایش اطلاع داشتم حتما میرفتم
پاسخ:
الاعمال و باالنیات . . .
مأجور باشی برادرجان
ضمنا از بذل عنایات شما در خصوص لوگوی سفیر کمال تشکر و قدر دانی را داریم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">