سفیر تدبیر

سفیر تدبیر

تقدیم به یکی از هزاران سرباز امام خامنه ای ....

هر چتر بازی که قرار است از هواپیمایی هلی برن کند
هرتفنگداری که قرار است از ناو ها پیاده شود
هرکماندویی که قرار است با نفر بر وارد شود
یادش باشد که قبلا تابوتش را سفارش داده باشد
شامات (سوریه) خط قرمز انقلاب اسلامی است
همان جایی که می تواند معراج ما و گورستان شما باشد
.: سردار سرلشگر قاسم سلیمانی :.

لوگوی وبلاگ
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

وقتی BBC سردار سلیمانی را پر افتخار می خواند !

دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۳، ۰۸:۴۴ ب.ظ

  
به گزارش شفاف به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس  بی‌بی‌سی اعلام کرد که تا چند سال پیش یافتن تصویری از قاسم سلیمانی تقریباً غیرممکن بود. حالا شبکه‌های تلویزیونی ایران مستندهایی درباره او نشان می‌دهند و تصویرش روی صفحه اول روزنامه‌های زیادی است. برای سردار قاسم سلیمانی زمان آن رسیده تا آنچه را طی ده‌ها سال به‌عنوان فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ایران کاشته، درو کند.

بی‌بی‌سی می‌افزاید: گزارش شده که او در حال حاضر در بغداد به‌سر می‌برد تا جلوی پیشروی نیروهای داعش را بگیرد. سردار سلیمانی پیش از این رودرروی گروه‌های مسلح بوده، اما در سوریه، در همسایگی عراق.

بی‌بی‌سی خاطرنشان کرد: گفته می‌شود استراتژی‌های او بوده که بشار اسد را قادر ساخته بر نیروهای شورشی پیروز شود و شهرهای کلیدی را پس بگیرد.

بی‌بی‌سی ادامه داد: در چند سال اخیر، نقش سردار سلیمانی در روابط خارجی ایران علنی‌تر شده است. او دیگر یک شخصیت پنهانی آن طرف خط تلفن نیست. این روزها چهره پر افتخار ایران است که در زمان‌های بحران بکار گرفته می‌شود. پیش از گفت‌وگوهای ایران و آمریکا در سال ۲۰۰۷، آمریکایی‌ها پنج ایرانی را در عراق به اتهام همکاری با نیروی قدس برای آموزش شبه‌نظامیان شیعه دستگیر کرده بودند. هفت سال بعد، سردار سلیمانی می‌تواند در حالی که آمریکایی‌ها بار دیگر برای نجات عراق به کمک او نیاز دارند، بسیار علنی‌تر در داخل این کشور فعالیت کند.

در همین حال بیزنس اینسایدر نوشت: یک مامور سابق سیا، نظر جالبی در مورد قاسم سلیمانی دارد.

این مامور سابق سیا، قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران را قدرتمندترین فرد در خاورمیانه امروز می‌داند.

همچنین یک مقام ارشد عراقی در مصاحبه با گاردین مدعی شد: قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران عملیات عراق علیه داعش را رهبری می‌کند.

این مقام ارشد پرسید: فکر می‌کنید چه کسی مبارزه علیه داعش را هدایت می‌کند؟ آن سه ژنرال بلندپایه که فرار کردند؟ نه؛ قاسم سلیمانی است که فرماندهی را برعهده دارد و اوست که لحظه به لحظه، فضا را بر تروریست‌ها تنگ‌تر می‌کند.

فیلیپ سیمیث پژوهشگر دانشگاه مریلند آمریکا می‌گوید: قاسم سلیمانی مسئول تسلیح و سازماندهی شبه‌نظامیانی است که جزئی از دستگاه امنیتی عراق هستند.

نیویورکر درباره سلیمانی نوشته است: او عراق را خیلی خوب می‌شناسد و از ارتباطات خود برای بازی دادن آمریکایی‌ها استفاده کرده است.

نیویورکر در ادامه آورده است:‌ قاسم سلیمانی یک‌بار به مرکز آمریکایی‌ها در بغداد یعنی منطقه سبز رفت تا با عراقی‌ها دیدار کند. آمریکایی‌ها به دنبال دستگیری او بودند، اما فهمیدند که هرگز قادر به دستگیری وی نیستند. مامور سابق سیا که همچنان نظر خود مبنی بر قدرت فزاینده حاج قاسم سلیمانی را تکرار می‌کند، در بخش دیگری از سخنانش، ادعا می‌کند؛‌ دولت عراقی که آمریکایی‌ها را در سال ۲۰۱۱ از بغداد بیرون راند، نزدیک به سلیمانی است.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۳
S@FIRE T@DBIR

نظرات  (۹)

با سلام و احترام فراوان به سردار رشید اسلام و همرزمانش فقط خدا اجر شما را بدهد و با تمام وجودم برای پیروزی شما دعا می کنم فقی خواهشی دارم خیلی بزرگ شما را به خدا به سردار بگویید ارزوی شهادت نکند ما اول خدا دوم امام زمان و سوم شمایید که راحت در این کشور زندگی می کنیم از خدا بخواهید که فرج امام زمان را برساند و شما هم رکاب ایشان باشید که انشاء الله هستید با تمام وجودم برای پیروزی و سلامتی شما دعا میکنم .
۰۷ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۱۵ ایرانی غیور

خدا سردار سلیمانی و هم رزمانش را که مایه افتخار و مباهات ملت ایران هستند رو در پناه خودش حفظ و محافظت کنه و ان شاا... همواره موفق و پیروز باشند.

 

 

خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی
۱۰ مرداد ۹۳ ، ۲۲:۱۹ حسین جاااااااااااااااااااااان

کودکی دردانه در نقاشی اش آدم کشید
عکس بابا را کشید، اما کمی مبهم کشید

آسمان را تیره همچون شب، زمین را غرق خون؛
جای لبخند لبش بر گونه ها شبنم کشید

یک طرف دریای خون ها؛ یک طرف دریای تیر ؛
ناگهان باریکه ای از آتش و از غم کشید

جای آغوشی برای خود مهیا کرد و بعد؛
دست خود را بین دست مادرش محکم کشید

کودکی شش ماهه را بر دست مادر داد و بعد؛
قدّ مادر را نمی دانم چرا او خم کشید!

در جواب بارش آن تیر های بی حیا؛
فجر یک تا پنج را آهسته و کم و کم کشید

فجر و سجیل و شهاب و قادر و زلزال را؛
با تمام قدرتش، پیوسته و  یکدم کشید

روی نقاشی خود جان داد، اما قبل از آن؛
روی هر تیر عکس طهرانی مقدم هم کشید

پاسخ:
سلام
شما همیشه با نظراتتون ما رو دلگرم می کنی .
التماس دعا ممنون از حضور سبزتون آقای ا ـ ف
إنشاءالله خدا این مرد بزرگ را برای اسلام و انقلاب حفظ کند...
پاسخ:
سلام سپاس از حضورتون .
۰۸ مرداد ۹۳ ، ۱۰:۴۰ حضرت مادر.سـ
دیالوگ مستند بی بی سی که در مورد هادی ساخته بودن
قربونش برم...
سفر 10 روزِ به اردبیل و ...


التمــآســـ دعـــــآ

تربــت
پاسخ:
سلام سپاس
باز هم به ما سر بزنید .
حق یارتان
۲۳ تیر ۹۳ ، ۲۰:۴۵ محسن تقی زاده
تریلر مفهومی آیرو مرسدس بنز

برگرفته شده از biosystem.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">