سفیر تدبیر

سفیر تدبیر

تقدیم به یکی از هزاران سرباز امام خامنه ای ....

هر چتر بازی که قرار است از هواپیمایی هلی برن کند
هرتفنگداری که قرار است از ناو ها پیاده شود
هرکماندویی که قرار است با نفر بر وارد شود
یادش باشد که قبلا تابوتش را سفارش داده باشد
شامات (سوریه) خط قرمز انقلاب اسلامی است
همان جایی که می تواند معراج ما و گورستان شما باشد
.: سردار سرلشگر قاسم سلیمانی :.

لوگوی وبلاگ
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

نقش تاثیر گذار حاج قاسم در مذاکرات !

پنجشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۳، ۰۶:۲۸ ق.ظ

دی ولت می نویسد: آیا او وقتی از نامه اوباما شنید، خندیده است؟ در هیچ جایی چنین گزارشی دیده نشده است. در پس افسانه های پسر کشاورز، او اکنون به یکی ژنرال های توانمند ایران تبدیل شده است. در زمانی که نامه به ایران به دست رهبر ایران رسید، سلیمانی در جایی در عراق مشغول نبرد با تروریست های داعش بود.

اما سلیمانی از محتوای آن آگاهی کامل دارد؛ او یکی از نزدیک ترین افراد معتمد رهبر ایران است. گفته می شود اوباما مطلبی را در نامه خود با این مضمون ارائه کرده است: اگر رهبر ایران،با مذاکرات هسته ای ایران موافقت کند، ایران و آمریکا می توانند درکنار یکدیگر علیه داعش مبارزه کنند. سلیمانی حلقه دفاعی خود را در اطراف بغداد قرار داده است. او حداقل سه شهر را از چنگال تروریست های داعش نجات داده است.

همه می دانند عراق تنها کشوری نیست که ایران از او محافظت می کند بلکه از کل منطقه تا قبل از اینکه در آتش بیفتد، محافظت می کرد. آمریکایی در حمله هوایی خود نیازمند کمک هستند تا نشان دهند حملاتشان بی تاثیر نیست. همین موضوع نشان می دهد که مذاکرات هسته ای هفته آینده ایران تا چه حد دشوار است.

قاسم سلیمانی از حزب الله یک غول نظامی ساخته است. قاسم سلیمانی ۵۷ ساله، یک فانتوم است که به ستاره محبوب سیاسی تبدیل شده است. او از حزب الله غولی ساخته است که اسرائیل قادر به شکستن آن نیست. او امروز یک وضعیت تاثیر گذاری را برای دولت بشار اسد به جای ناامیدی به ارمغان آورده است.

اما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بخشی از ساخت و توسعه برنامه هسته ای ایران است. این دلایلی است که تا حد زیادی به قاسم سلیمانی مرتبط است. او گردان قدس، ابزار قدرت ایران را در اختیار دارد. برای سلیمانی آمریکا هرگز نمی تواند یک دوست باشد.

دی ولت در نهایت نتیجه گیری می کند که قاسم سلیمانی تصمیم گیرنده ای برای برنامه هسته ای ایران نیست و تصمیم گیرنده اصلی رهبر ایران، آیت الله سید علی خامنه ای است ولی قاسم سلیمانی برآوردکننده این مذاکرات است. رهبر ایران یک بار او را به نام «شهید زنده» خطاب کرده است. هفته گذشته وبسایت رهبر ایران، تصویری را از شب عاشورا منتشر کرد؛ تصویری که نشان می داد روحانیان برجسته ایران درکنار یکدیگر نشسته اند اما در بین این روحانیون فردی نشسته بود که روحانی نبود. او یک جنگنده بود. فردی به نام قاسم سلیمانی

نظرات  (۲)

۰۵ آذر ۹۳ ، ۲۲:۳۷ حضرت مادر.سـ
سلام

خدا به حق خوب هایی متل ایشون
گناهای بقیه مسئولین عزت فروش رو ببخشه.


راستی مبارک باشه... یه وبلاگ هم برا آقا امیرمحمد بزنیم
۰۳ آذر ۹۳ ، ۲۲:۳۳ فانوس جزیره
سلام علیکم
کاش بیشتر مواظب خودش باشه این مرد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">