سفیر تدبیر

سفیر تدبیر

تقدیم به یکی از هزاران سرباز امام خامنه ای ....

هر چتر بازی که قرار است از هواپیمایی هلی برن کند
هرتفنگداری که قرار است از ناو ها پیاده شود
هرکماندویی که قرار است با نفر بر وارد شود
یادش باشد که قبلا تابوتش را سفارش داده باشد
شامات (سوریه) خط قرمز انقلاب اسلامی است
همان جایی که می تواند معراج ما و گورستان شما باشد
.: سردار سرلشگر قاسم سلیمانی :.

لوگوی وبلاگ
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات


به گزارش فارس، اسمش را، که «حسان اللقیس» بود، خیلی‌ها فردای شهادتش شنیدند و تازه دنیا فهمید مرد خوش سیمای بعلبکی، از 20 سالگی با سید حسن (نصرالله) بوده است و یکی از فرماندهان ارشد حزب‌الله در ردیف «عماد مغنیه».

از آن روز، مردم پی بردند که اسراییل بیش از 15 سال آرزوی ترورش را داشته و در جنگ 33 روزه خانه‌اش را بمباران کرده و پسر 18 ساله‌اش (علی) که محافظ سید حسن بوده را به شهادت رسانده است و بعدتر در مسیر خودرواش بمب گذاشته و سرانجام، مقابل خانه‌اش، چنان که در وصیتش از خداوند طلب کرده بود، غرق در خون خود، به شهادت رسید.

حسینیه حضرت زهرا(س) سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ، میزبان خیلی عظیمی بود که در سالروز شهادت سردار «حاج احمد کاظمی» و جمعی از فرماندهان شهید نیروی زمینی سپاه، برای تجدید میثاق با او و یکی دیگر از فرماندهان حزب الله لبنان یعنی «حاج حسان اللقیس» آمده بودند.


جمله اول، خطابه معروف حضرت روح الله بود که «اسراییل باید از صفحه روزگار محو شود» و بنر دوم، پیام دبیرکل حزب‌الله را نشان می‌داد که «برای هدف قرار دادن تاسیسات اسراییل، تنها چند موشک کافیست.»

اینکه سید حسن چنین جمله‌ای را گفته، برای صهیونیستها یک پیام دارد و آن اینکه تمام جلال و جبروت آنها زیر بُرد موشک‌های حزب الله است و اگر این موشک‌ها، در جنگ 33 روزه (یعنی 7 سال قبل) تا نزدیکی تل‌آویو را هدف قرار داد و ناوچه پیشرفته «ساعر 5» آنها را در مدیترانه منهدم کرد، امروز به راحتی هرچه بیشتر، نه فقط تل‌آویو، بلکه تمام موجودیت این رژیم را هدف گرفته‌اند و این واقعه در جنگ آینده، در قالب «غافلگیری بزرگ حزب‌الله» خود را نشان خواهد داد.

روزی که عماد مغنیه در کنار فرماندهان دیگری همچون حاج حسان، انبارهای حزب‌الله را مملو از موشک می‌کردند، این انباشت تسلیحات، فقط به لحاظ کمی نبود.

وقتی گروههای کوچکی مانند «حماس» و «جهاد اسلامی فلسطین» در نبرد با اسراییل، با راکت‌های «فجر» تل‌آویو را موشک باران می‌کنند، حداقل صهیونیستها می‌دانند که در نبرد آتی با حزب الله، چه موشک‌هایی آنها را هدف قرار خواهد داد.

امروز در مراسم این 2 فرمانده شهید، همه آمده بودند. فرماندهانی که روزی در کنار «حاج احمد» و با کمک «اللقیس»ها سرگرم تجهیز حزب‌الله بودند تا انبارهای آنها سرشار از موشکهایی شوند که امروز با «درصد خطای پایین» اهداف صهیونیستی را در تیررس دارند.

حاج احمد کاظمی که در گذشته فرماندهی نیروی هوایی سپاه را هم برعهده داشت، ازجمله افرادی بود که با کمک سردار شهید حسن طهرانی مقدم نقش موثری در ایجاد توان موشکی سپاه ایفا کرد و در زمان او بود که خانواده موشکهای «شهاب» (که امروز کلیدواژه مرگ برای صهوینیستها هستند)، به دنیا معرفی شدند.

حال باید صبر کرد و منتظر ماند تا در روزگاری که شاید چندان هم دور نباشد، شاهد «نبرد آخرالزمانی فرزندان روح الله» با غاصبان سرزمین‌های مقدس اسلامی باشیم، نبردی که کار منطقه را یکسره خواهد کرد.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۱۹
S@FIRE T@DBIR

نظرات  (۶)

۰۱ بهمن ۹۲ ، ۲۳:۴۲ حضرت مادر.سـ
سلام
با یک کلیپ به روز هستیم
و چشم براه شما...
۲۳ دی ۹۲ ، ۲۲:۰۴ مترجم عربی
منظورم ایشون بود
۲۱ دی ۹۲ ، ۱۲:۴۵ مصطفی پناهی سرخی
سلام دوستان خوبم،مطلبو کاملا خوندم چیزی نمیتونم بگم غیر از تکبیر: الله اکبر خامنه ای رهبر... مرگ بر اسرائیل
۲۱ دی ۹۲ ، ۱۲:۱۱ حضرت مادر.سـ
رحمت خدا بر حاج قاسم
سرباز جان برکف انقلاب
و نوکر واقعی حضرت زهرا.س
۲۱ دی ۹۲ ، ۱۱:۴۴ مهدی مرادیان سرخی
احسنت
الله و اکبر
۲۰ دی ۹۲ ، ۱۱:۴۴ علیرضا فلاح
سلام
به وبلاگ ما سر بزنید طرح ختم قران به صورت صفحه ای

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">