سفیر تدبیر

سفیر تدبیر

تقدیم به یکی از هزاران سرباز امام خامنه ای ....

هر چتر بازی که قرار است از هواپیمایی هلی برن کند
هرتفنگداری که قرار است از ناو ها پیاده شود
هرکماندویی که قرار است با نفر بر وارد شود
یادش باشد که قبلا تابوتش را سفارش داده باشد
شامات (سوریه) خط قرمز انقلاب اسلامی است
همان جایی که می تواند معراج ما و گورستان شما باشد
.: سردار سرلشگر قاسم سلیمانی :.

لوگوی وبلاگ
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

پیام تسلیت رهبر انقلاب به سردار سلیمانی

جمعه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۲، ۰۱:۱۸ ب.ظ


بسمه تعالی
 
سردار سرلشگر قاسم سلیمانی درگذشت مادر گرامیتان را به شما و دیگر بازماندگان آن مرحومه تسلیت می گویم.
 
زحمات و خدمات ارزشمند جنابعالی به اسلام و مسلمین، بی شک ذخیره ی ارزشمندی است در دیوان عدل الهی، برای مادری که چنین فرزندی را در دامان خود تربیت کرده است.
 
رحمت و مغفرت الهی را برای آن مرحومه از خداوند متعال مسئلت می نمایم .

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۲
S@FIRE T@DBIR

نظرات  (۲)

با سلام و احترام خدمت سردار سلیمانی که دست حق نگهدارش باشد من رهبر  عزیز را خیلی دوست دارم حاظر هستم جانم و تا اخرین قطره خون از راهش و انقلابمان دفاع کنم من کارمند هستم و ارزوم جهاد در راه خداست و دوست دارم رهبر و امام زمان از من راضی باشن چطور میتوانم به ارزوم برسم وهمراه با سردار از مظلوم و رهبر و اسلام دفاع کنم من با تمام عشق و بدون چشم داشتی و با تمام عشق حاظر هستم از زن وخانواده ام بگذرم و جانم را در این راه فدا کنم ولی نمیدانم چطوری با تشکر

پاسخ:
سلام
همه ما الان و در شرایط کنونی در حال جهاد با قدرت های شرقی و غربی و انشاءاله در راستای رشد و اعتلای اسلام عزیز  هستیم لازم می دونم یک نکته رو یاد آوری کنم که امثال سرلشگر سلیمانی هم مانند من و شما فقط دارن به وظایفشون درست عمل می کنن .
ما و همه انسان هایی که منتظر ظهور حضرت حجت عج هستند فقط و فقط باید در هر جایگاهی که مشغولند به وظیفه شون که دفاع از ارزش ها و دست آورد ههای اسلام و انقلاب هستش درست عمل کنند مطمئن باشید که جهاد در راه خدا و یقینا بالاتر از جهاد خواهد بود .

سلام
ممنون از حضور شما......
یاعلی(ع)
فرهنگ پرواز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">