سفیر تدبیر

سفیر تدبیر

تقدیم به یکی از هزاران سرباز امام خامنه ای ....

هر چتر بازی که قرار است از هواپیمایی هلی برن کند
هرتفنگداری که قرار است از ناو ها پیاده شود
هرکماندویی که قرار است با نفر بر وارد شود
یادش باشد که قبلا تابوتش را سفارش داده باشد
شامات (سوریه) خط قرمز انقلاب اسلامی است
همان جایی که می تواند معراج ما و گورستان شما باشد
.: سردار سرلشگر قاسم سلیمانی :.

لوگوی وبلاگ
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

سردار سرلشکر سلیمانی با اشاره به شکافهای موجود در جبهه داخلی وخارجی ضد سوری وانزجار مردم سوریه از گروه های تکفیری افزود:پیروزی های مستمر ارتش سوریه در یک سال اخیر، باعث هجمه همه جانبه اخیر به این کشور شده است.
فرمانده نیروی قدس سپاه فلسطین، لبنان و عراق را سه محور اساسی تحولات ۱۵ سال اخیر دانست و افزود: دستاوردهای بی بدیل جمهوری اسلامی ایران و موقعیت تعیین کننده ایران در هر سه محور، واقعیتی است که دشمنان نیز به آن اذعان می کنند.
سردار سرلشکر سلیمانی با بیان اینکه تحقق دموکراسی و مردمسالاری در هر نقطه از جهان اسلام به نفع جمهوری اسلامی ایران و به ضرر غرب خواهد بود گفت:نگاه حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی پشتوانه اساسی درارتقای جایگاه جمهوری اسلامی ایران در منطقه است.
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: سوء استفاده از حساسیتهای مذهبی در جهان اسلام‌، تشدید شیعه هراسی و تشکیل جبهه واحد رسانه ای در منطقه و غرب از نکات بارز سازماندهی جبهه استکبار و ارتجاع در رویارویی با جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی است.
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۲۹
S@FIRE T@DBIR

نظرات  (۱)

۰۸ دی ۹۲ ، ۰۹:۲۱ مهدی مرادیان سرخی
انشالله به امید خداوند و به همت حاج قاسم های سلیمانی اسلام و مسلمین بر کفار و مشرکین پیروز خواهند شد بزودی انشالله.پیروزی نزدیک است.
پاسخ:
انشاءالله
فان حزب الله هم الغالبون . . .
از حضورتون تشکر می کنیم .
یا علی مدد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">