سفیر تدبیر

سفیر تدبیر

تقدیم به یکی از هزاران سرباز امام خامنه ای ....

هر چتر بازی که قرار است از هواپیمایی هلی برن کند
هرتفنگداری که قرار است از ناو ها پیاده شود
هرکماندویی که قرار است با نفر بر وارد شود
یادش باشد که قبلا تابوتش را سفارش داده باشد
شامات (سوریه) خط قرمز انقلاب اسلامی است
همان جایی که می تواند معراج ما و گورستان شما باشد
.: سردار سرلشگر قاسم سلیمانی :.

لوگوی وبلاگ
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

زخمی شدن قاسم سلیمانی در جبهه‎ سامرا!

شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۳۷ ب.ظ

این شبکه خبری در ادامه گزارش داد: «طبق بیان شبکه ملی عراق یک منبع آگاه در نیروهای مردمی که نخواست نامش فاش شود، از زخمی شدن قاسم سلیمانی در درگیری های دو هفته گذشته در سامراء خبر داده است. این منبع آگاه در ادامه افزود: "بعد از آنکه انفجاری در تجمع نیروهای مردمی صورت گرفت، ژنرال سلیمانی زخمی شد و به بغداد منتقل و از آنجا راهی نجف می شود. قرار است این ژنرال ایرانی به جبهه های جنگ علیه داعش بازگردد ولی پزشکان تشخیص داده اند تا بعد از بهبودی کامل به جبهه ها بازگردد. همین امر باعث شد تا ایران شخص دیگری را جایگزین او کنند."»

لازم به ذکر است که رسانه های عربی وابسته به حامیان داعش و در رأس آنها شبکه العربیه که حامی سرسخت مواضع عربستان است، همواره شایعاتی علیه سردار دلیر ایرانی حاج قاسم سلیمانی منتشر می کنند. این رسانه ها در تلاش هستند تا برای مخاطبان خود چنین جلوه دهند که این سردار ایرانی از صحنه مبارزه علیه تروریسم دور شده است.

این رسانه ها برای اهداف خاصی بارها اعلام کرده اند سردار سلیمانی از پرونده عراق عقب کشیده و قرار است علی شمخانی دبیر شورای امنیت ملی ایران جایگزین وی شود. مدتی پیش هم از کنار رفتن سردار سلیمانی از پرونده سوریه خبر داده بودند. این بار هم ادعای زخمی شدن این سردار ایرانی را رسانه ای کرده اند تا زمینه کنار رفتن او از مبارزه با داعش را به نحوی به مخاطبان خود القاء کنند.


نظرات  (۱)

سلام دادا..... 
از مطلب فوق جایی استفاده کردم، البته با ذکر منبع.... 
خدا به شما و آقازاده توفیق عنایت کنه....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">