سفیر تدبیر

سفیر تدبیر

تقدیم به یکی از هزاران سرباز امام خامنه ای ....

هر چتر بازی که قرار است از هواپیمایی هلی برن کند
هرتفنگداری که قرار است از ناو ها پیاده شود
هرکماندویی که قرار است با نفر بر وارد شود
یادش باشد که قبلا تابوتش را سفارش داده باشد
شامات (سوریه) خط قرمز انقلاب اسلامی است
همان جایی که می تواند معراج ما و گورستان شما باشد
.: سردار سرلشگر قاسم سلیمانی :.

لوگوی وبلاگ
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

خداحافظی حاج قاسم سلیمانی از سپاه قدس !؟

چهارشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۵۰ ب.ظ


روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن، در تحلیلی با قلم مصطفی فحص با تیتر «خداحافظ قاسم سلیمانی» به ابعاد رسانه ای شدن سلیمانی پرداخت.

 

در این تحلیل، پیش بینی شده حالا که تصاویر سلیمانی در همه جا منتشر شده، احتمال آن می‌رود وی قرار است از سپاه قدس بیرون برود و به احتمال زیاد فرمانده سپاه پاسدارن شود.


به نظر این تحلیلگر عرب، جایگزین سلیمانی در سپاه قدس احتمالا سردار حسین همدانی فرمانده سابق سپاه تهران خواهد بود که اکنون بیشتر در سوریه حضور دارد. شرق الاوسط سپس به روابط سلیمانی با حاکمان منطقه و افراد ذی نفوذ می‌پردازد و در آخر نتیجه می‌گیرد که هیچ کس توانایی جایگزینی او با حفظ همین تاثیرگذاری را ندارد.


هیچ دوره‌ای مانند امروز منطقه خاورمیانه در آتش جنگ و ناامنی نبوده است. به طوری که همیشه در یک طرف این جنگ‌ها افراطیون حضور دارند. اثرات این درگیری‌ها به گونه‌ای بوده که تمام کشورهای منطقه را درگیر خود کرده است.


بروز پدیده داعش که با تاکتیک ابداعی خود شروع به تصرف شهر‌ها می‌کند، باعث شده امنیت داخلی برای سایر کشورهای منطقه به اولویت اول تبدیل شود. گروه تروریستی داعش ابتدا نیروهای خود را در غالب افراد غیر نظامی به شهر‌ها می‌فرستد و سپس در زمان مناسب این افراد اقدام به تصرف مناطق حساس شهر می‌کند و هم زمان نیروهای کمکی نیز از خارج شهر به آن‌ها ملحق می‌شوند.


تاکتیک‌های ابداعی داعش به طور خارق العاده‌ای تاکنون جواب داده است و تنها فردی که توانسته با آن‌ها مقابله کند، فرمانده سپاه قدس ایران سرلشگر قاسم سلیمانی بوده است. فرمانده‌ای که شاید تا چند ماه پیش، کمتر کسی از او نامی شنیده بود و تنها عکسی که می‌شد از او پیدا کرد، عکس‌هایی با لباس سپاه و غالبا تصاویر دوران جنگ تحمیلی و لشگر ۴۱ کرمان بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۱۴
S@FIRE T@DBIR

نظرات  (۵)

۳۰ آبان ۹۳ ، ۲۱:۲۴ ... حسینی ...
سردار مایه افتخار ماست...
۱۸ آبان ۹۳ ، ۰۰:۵۹ کمیسیون 134
سلام.حکم سردار جعفرى 5 سال دیگه ت وسط آقا تمدید شد یک ماه پیش
۱۸ آبان ۹۳ ، ۰۰:۵۷ ایثارگران امنیت
سلام. حکم فرماندهى سردار جعفرى 5 سال دیگه توسط حضرت آقا تمدید شد.
عشق است کمیسیون 134
۱۸ آبان ۹۳ ، ۰۰:۵۷ ایثارگران امنیت
سلام. حکم فرماندهى سردار جعفرى 5 سال دیگه توسط حضرت آقا تمدید شد.
عشق است کمیسیون 134
۱۶ آبان ۹۳ ، ۱۶:۵۰ مدافعان حرم
پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blogfa.com
با درج لینک یا بنر در وبگاه خود ما را یاری نمائید
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">